Echtzeit-Aktienkurs Digital Bros S.P.A.
Bid:
Ask:
Echtzeit-Chart der Digital Bros S.P.A. Aktie
Börsenkurse Digital Bros S.P.A.
Börse Stuttgart | - | - | - | - | 10,660€ | 3,70% |
Echtzeit Euro | - | - | - | - | 10,580€ | 0,09% |
gettex | - | - | - | - | 10,810€ | 1,89% |
Börse Frankfurt | - | - | - | - | 10,800€ | 7,78% |
Bats EU | - | - | - | - | - | - |
Fundamentaldaten der Digital Bros S.P.A. Aktie
Aktuelle Geschäftsentwicklung
Sie benötigen die TraderFox Börsensoftware, um die aktuelle Geschäftsentwicklung einsehen zu können.
Income Statement: 10-Year-Summary
Datum | Umsatz | EBIT | Gewinn | EPS | Dividende | KGV | KUV |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 [EUR] | 117,93 Mio. | 13,72 Mio. | 9,68 Mio. | 0,68 | - | - | - |
2022 [EUR] | 132,24 Mio. | 40,16 Mio. | 28,55 Mio. | 2,00 | - | - | - |
2021 [EUR] | 149,18 Mio. | 34,81 Mio. | 32,03 Mio. | 2,25 | - | - | - |
2020 [EUR] | 133,22 Mio. | 20,68 Mio. | 14,97 Mio. | 1,05 | - | - | - |
2019 [EUR] | 77,01 Mio. | -1,27 Mio. | -1,51 Mio. | -0,11 | - | - | - |
2018 [EUR] | 70,41 Mio. | -2,91 Mio. | -2,88 Mio. | -0,20 | - | - | - |
2017 [EUR] | 135,38 Mio. | 16,71 Mio. | 11,30 Mio. | 0,80 | - | - | - |
2016 [EUR] | 107,22 Mio. | 18,34 Mio. | 12,54 Mio. | 0,90 | - | - | - |
2015 [EUR] | 115,99 Mio. | 14,25 Mio. | 9,11 Mio. | 0,67 | - | - | - |
2014 [EUR] | 133,15 Mio. | 4,56 Mio. | 1,93 Mio. | 0,14 | - | - | - |
Die Multiples wie die KGVs werden mit der Bilanzwährung und dem Kurs des ausgewählten Börsenplatzes berechnet. Wählen Sie den Börsenplatz mit der Bilanzwährung aus, damit die Multiples korrekt sind. Die fundamentalen Daten werden von Facunda geliefert; Multiples werden mit dem aktuellen Kurs berechnet. |
Profil der Digital Bros S.P.A. Aktie
Digital Bros SpA engages in the publication, distribution, and marketing of video games. It operates through the following business segments: Premium Games, Free to Play, Italian Distribution, and Other Activities. The Premium Games segment focuses on the acquisition of video games intellectual property from developers and the distribution of the games through a traditional international retail sales network and digital marketplaces. The Free to Play segment operations develops and publishes video games and/or applications that will be available for free on digital marketplaces with in app purchases features. The Italian Distribution segment includes the distribution in Italy of video games purchased from international publishers. The Other Activities segment includes the management of paid skill games. The company was founded by Abramo Galante and Raffaele Galante in 1989 and is headquartered in Milan, Italy.